Yedi Güzel Adam Şiirleri Burada!


Siz Yedi Güzel Adam hayranları için özel olarak hazırladığımız konumuz'da, dizimiz de geçen şiirleri burada paylaşabilirsiniz ve beraber güzel zaman geçirebilirsiniz. Yoğun istek üzerine yaptığımız bu yenilik de umarız ki güzel zaman geçirebilirsiniz. Yorum Yap, ile belirlediğimiz kurallar bu konu içinde de geçerli olup, suistimal etmeye çalışan arkadaşlara tek tek şiirleri inceleyip, okuyup, öyle onaylacağımızı da belirtmek istiyoruz. Hadi Yedi Güzel Adam fanları söz sizde burayı dilediğiniz gibi karalayıp, çizebilirsiniz. Şunu da üzgünüm ki belirtmek istiyorum, maalesef bir şiir bir kere paylaşılabilir bu durumda sitemizin kalitesi için önemli olduğunu da belirtmek istiyorum. Hatta işi ilerletip kendi kimliğinizle şiirinizi de yazabilir ve bir sürü Yedi Güzel Adam hayranlarına ulaştırabilirsiniz, bizde bunun üzerinden yorum yaparak değerlendirebiliriz. Hadi Yedi Güzel Adam Şairleri söz sizde ;)


Labels:



39 Responses to "Yedi Güzel Adam Şiirleri Burada!"

  1. Adsız says:

    Bir sevda,bin keder
    Bu gönlümün sevdadan çektiği yeter
    Küçük küçücük bir söz gerek bana
    Şu dağlanan sevdama
    İMZA KARŞILIKSIZ SEVDALI

  2. adsız beşer says:

    Bazen sadece sevmek gerek...

  3. Unknown says:

    İnsan sorar kendine ,
    Sevmek nedir diye,
    Ulaşılmaz bir tanımın ufkunda gezinerekten,
    O ufuktan bir kelime çıkarmak için belki,
    Yetmez diye bir bakış atar gülerekten,
    Bir kelime yetmez der kendine,
    Bir şiir olmalı sevgiyi ölümsüzcesine tanımlayan,
    Kalbe bu kadar yakın ve sessizce dokunan,

  4. ŞAİRLER YAZAR ŞİİRLERİ
    Şairler yazar şiirleri
    Sevenleri temsilen
    Yüreği yanmış anaları
    Kahpece kurşunlamışları
    Salya sümük ağlayan çocukları
    Hakları gasp edilmişleri temsilen
    Şairler yazar şiirleri
    Çünkü onların yürekleri merhamet dağları
    Biriktirdikleri, yer altında saklı cevherler gibi
    Kitap arasında çiçek saklayan eller gibi
    Sonsuza dek sakladılar hep çocuk günleri
    Heceler dizerler rengârenk kelebekler gibi
    Hayata demir atmış değil hiç biri
    Çok bile gelir pamuk ipliği
    Onlar ki gönül patikalarının gezginleri
    Kâinatı verseniz değişmez sevdaya olan sadakatleri
    Çünkü en iyi onlar anladı
    İnsana dair her şeyi
    İçlerinde çoğalır durur her gün yağmur ormanları
    İşte tam bu sebepten
    Şairler yazar şiirleri
    On kapının dokuzunda yer yoktu onlara
    Çile günlerini tamamlayıp her biri
    Meydanlardaydılar cengâverler gibi
    Nerede bir zulüm görseler
    Nerede karşılıksız bir sevda
    Nerede vurdumduymazlık varsa
    Her biri belanın paratoneri
    Öyle doluydular ki bin dert ile
    Bin yıllık çınarlar gibi
    Sarmaya gelmezdi bedenleri
    Nerede bir firavun görseler Musa onlar idi
    Telef edip bedenlerini
    Uğunup durdular İsa gibi
    Mazlumlara aşiyandı dilleri
    Zalimlere musallat
    Siperdi göğüsleri zulmün her türüne
    Çığlıkları sessizdi ama
    Paramparçaydı ciğerleri
    Hiçbir zaman kahpe rengi yazmadı kalemleri
    Havadan temiz sudan şeffaf idi sözleri
    Riyayı sevmedi hiçbir zaman hiç biri
    Onun içindir ki şairler yazdı tüm şiirleri
    Ş.Önyurt
















  5. Adsız says:

    Sokaklar yalnız
    Kalpler soğuk
    Arkadaşlık yok ki bir şey olsun
    Uzun soluklu dükkanların camının buharına yazı yazarken
    Tek b ildiğim şey yalnızlık
    Acı ve gerçek son
    Hüzün belkide mutluluğu tek yolu
    Ölüm..
    Sessiz
    hem sıcak hem de soğuk
    tatlı ve acı son

  6. Adsız says:

    gözümün yeşili sönünce anla
    zamanı gelince söyle merhaba
    buyur et soğuktur ölüm nefesi
    aniden duyulur ezanın sesi

  7. hatice hasret says:

    bedenim çölde ne aradığını bilmeyen bir yolcu gibiydi
    kalbim ne işe yaradığını dahi bilmezdi
    senin aşkın beni ben yaptı
    bakışların bedenimi
    şiirlerin kalbimi mest etti.
    seni sevmek kaderime yazılmış bir şiir gibiydi
    senden gelecek her gözyaşım da senden bir hediye bana.

  8. Adsız says:

    Zaman beni zehirleyen kanser
    Devası olmayan hastalık bu

    Kaç kaçabilirsen Elinden
    Sonu gelmeyen yol bu

    Kaçar yelkovan kovalar akrep
    Ben yelkovanım zaman Akrep
    s.d

  9. Unknown says:

    Babam
    Gizli gözyaşlarımın, gizli kahramanı
    Seninle birlikte yaşlandım hayata
    senin saçma tutkularına kızardım ama
    Yine de sen benim babamsın
    Çılgınca esen rüzgarda, hiç batmayan güneşimsin
    Dışarıdan belli etmesende sevgini
    İçinden pir sevdin beni
    Bu asi, hırçın, evladına
    Verebilecek tek cevabın
    Gizlice için yana yana gözyaşı dökmek
    Senin için baba olmakla ölçülüyor
    Hayatın acımasız ve ağır yükü
    Bana bağırsan da
    Yüreğimi okşuyor o sert sesin
    Hep yanımda olmana rağmen
    Seni çok özlüyorum babam
    Ve hep yüreği buruk anılarla
    Sni çok özliyecem

    Ayşe nur S.

  10. Bir Genç says:

    Bir yaz sabahı...
    Sessiz ve aydınlık;
    Güneşin,mavi battaniyenin beyaz deseninin arasındaki yüzü.
    Çiçeklerin gökkuşağı gibi nadir renkleri.
    Ne güzel değil mi?

    Veya bir haziran günü;
    Sakin...
    Yazla birlikte şaha kalkan yeşil,
    Esir almıştı tüm çevreyi.
    Düşünmedi bile, kimi yerden rengini esirgemeyi.
    Ne güzel değil mi?

    Ve o günün gecesi...
    İçine aldı dünyayı karanlığın kesesi,
    Güneş elini çekti ayın üzerinden.
    Ay olmaya başladı gecenin eseri.
    Ne güzel değil mi?

  11. Bir Genç says:

    Ve yine adım adım geceye...
    Okundu akşam ezanı,
    Dağıttı içimdeki tozu dumanı.
    Dokundurdu dilime, huzurun tadını.
    Ve çözdüm işte;
    Dünya malına bağladığım halatı.

  12. Bir Genç says:

    Güneş şimdi uzaklarda...
    Yerini karanlığa bıraktı.

    İçimdeki huzur;
    Çayımın demiyle pekişe durur.

    Kara yorgana serpilmiş 4-5 ak nokta,
    Usul usul bana bakmakta.

    Tenimde ince bir rüzgar,
    Şu şairlik hevesi içimi yakar...

  13. Bir Genç says:

    Sabır...
    On bir ay sürdü.
    İşte burda , Şehr-i Ramazan.
    Kardeşliğin anahtarı!
    Şu okunan ezan...

    Camilerde yapılıyor şimdi mukabele,
    Hayırlı Ramazanlar! Bil mukabele...
    Yılda bir kere geçmiş bu fırsat ele,
    Katılsana sen de ! Ramazanın seline...

  14. Bir Genç says:

    Toplumsal varlıktır insanlar,
    Ama neden yıkılmaz, aralarındaki soğuk duvarlar?..

  15. Unknown says:



    HAYAT
    HAYAT SEN NE GARİPSİN
    FARKIN DA OLMADAN SEVERSİN, ALIŞIRSIN,
    İŞTE BU RÜYALARIMDA Kİ ALIN YAZIM DERSİN
    HİÇ FARKINA VARMADAN
    SENİ ONA BAĞLAR,
    SENİ ONUNLA ONU DA SENİNLE
    BİR İNSAN GİBİ TEK VUCUT HALİNE GETİRİR
    SONRA GÖZLERİNİ KAPATIRSIN
    AÇTIĞIN DA GÖZLERİNİ
    RÜYANIN EN TATLI YERİNDE UYANDIĞINI GÖRÜRSÜN
    TATLI BİR GÜLÜMSEMEYLE İNŞALLAH DERSİN
    OLSUN
    ONU HAYALLER DE BİLE SEVMEK ÇOK GÜZEL…

  16. Bir Genç says:

    Nöbet değişimi olmuş,
    Sıradaki Ay;
    Üniformasını giymiş,
    Bugünki Dolunay...

    Sahura saatler var;
    Bu gece birlikteyiz Dolunay,
    Beni de yanında say...

  17. Zamane Ask

    Ask anlamini
    Hayat kadinlari ile içkiyle degistirmis.
    Prens, Prensesini
    Serseri bi çapkina kaptirmis.

  18. En güzel sirrim

    Sen benim sirrimdin.
    Kimselere anlatamadigimdin.
    Seni kalbimde saklardim,
    kimselerin haberi olmazdi.

  19. Gecenen suçu

    Geceyi anlamaya calistim.
    Saatlerca izledim onu.
    Rüzgariyla. Belki yagmuruyla.
    Neden bu kadar hüzünlü oldugunu
    Bulmaya çalistim.
    Ama buldugum tek sey;

    Gecenin bi suçu yoktu aslinda.
    Beklenen gelmeyince, bekleyen
    bütün sucu gecede ararmis.

  20. Adsız says:

    Ey Dünya!

    Ey dünya fâni Dünya
    Mazlumlara zalim Dünya
    Ne istersin benden?
    Zalimlerle gülen Dünya

  21. Bir Genç says:

    VAPUR...

    Boğazda bir vapur...
    İnsanlar biner tabur tabur.
    Tertemiz, görmemiş çamur;
    Onlarcası boğazı doldurur.

    Kimisi işi için,
    Kimisi gezi için bindi.
    Kimisi ise seyyar satıcı,
    Ekmek parasıydı derdi.

    Bir rüzgar esti arkadan,
    Motor çalıştı, ağırdan ağırdan.
    Vapur yol almaya başladı,
    Kurtularak dalgalardan...

  22. Bir Genç says:

    Anlatın!!!

    Ey insanlar!
    Anlatın, anlatın da bitsin şu merak.

    Nedir bu kinin sebebi?
    Neden hor görüyoruz her bedeni?

    Ne kirletti böyle bizleri?
    Yoksa ışık tutmadı mı bize,
    Sevginin feneri...

    Her can giyince kefeni,
    Ortaya çıkar mı, bu kinin nedeni?..

  23. Adsız says:

    Bilmiyorum henüz ne demeli
    Anlar mi elbet birileri beni
    Götür yüregim uzaklara bu derdi
    Üzüntü ile kirilan bu kalbi
    Mutluluguna dönmesi icin geri

  24. Adsız says:

    Yedi güzel adama itafen

    her birinizin yüregi piril piril
    yansitiyorsunuz bunu etrafa isil isil
    siz biliyorsunuz emanetin sahibini
    kendi caninizi feda ederek asil
    durmayin cikarin gövdenizdeki gizlenen nuru

  25. şaire says:

    Aşkından gözü dönmüşleri bile dize getirirdi
    O , güzel gözlerin..
    Heleki yuzunden hıc düşmeyen gülüşlerin...

  26. Bir Genç says:

    Duyulmayan Ses:

    Bombardıman altında yaşayan,
    Tepkisi taş atmak olan,
    Bir çocuğun sesi bu...

    Silahlı hükmün sardığı şehrinde,
    Çocuklarını koruduğu için vurulan
    Bir babanın sesi bu...

    Bir taşa yirmi yıl veren,
    On iki yaşındakine hüküm giydiren bir adaletin sömürgesi olan,
    Bir şehrin sesi bu...

    İşte o ses:
    FİLİSTİN!

    Ama gün gelir devran döner,
    Zalimin ışığı söner.
    Top tüfek nişan alır zalime.
    Artık onundur sıkıntı, keder...

  27. Unknown says:

    ADINI SEN KOY
    Issız bir şehrin dalı kırık bir ağacıyım sensiz
    Bir zamansız buhranın içindeyim sen gittiğinden beri
    Boynum bükük kabim kırık aşkın hala aynı yerinde
    Kırık dökük bir söz sade ama çok şey anlatan bir bakış
    Bir de o güzel mağrur gülüşün ey sevgili
    Dünyalara bedel sensizlik sensiz öksüz bir çocuk gibi kalbim
    Bir sevgi bir öpücük bazen de bir gülüşle anlatırsın herşeyi
    Ey sevgili söyle gül nasıl dikensiz,züleyha nasıl yusufsuz olur ki
    Sensiz sevinçler umutlar hayaler paramparça
    Sensiz açmıyor çiçekler gülmüyor insana hayat
    Ey sevgili adını sen koy sensizliğin kanadı kırık sevginin
    Sana bakmak senden geçmek sensiz olmakmış meğer
    Sana bakmak ateşlere gark olup yanmakmış meğer
    Ey sevgili ey mağrur bakışlı adını sen koy
    Karanlık bir gecedeyim yapayalnız arıyorum seni her yerde
    Bir seyyah misali gönlünün şehrini arıyorum
    Gönlünün sokağından geçmeye razıyım
    Bir yüzüme bak bana bir gül yeter
    Sensiz ruhum huzur bulmuyor gülmüyor yüzüm
    Bari sen de güldür yüzümü onar kırık kanadımı
    Beni senden mahrum etme

  28. Adsız says:

    yorgun bir gecenin ardından yeni bir şafak attı yine, sanki yıllardır ağlamış bir çocuk göz yaşının yerine akan kan damlaları gibi, hüzünler karışır, sanki yıllardır yağmak için çabalamış bir küme bulut yığını, yağacağı meçhul ,hayat misali bir o yana bir bu yana savrulup duruyor, yine derdime dert katıyor... M.S.Ç

  29. Adsız says:

    hayat bir damlada yok olacak kadar kısa, yağan yağmurda belki acısı, haykırışlar var yıpranışlar, bir tutam demet gül, kırmızılar içinde geçen bir ömür, ve mutluluk için harcanan yıllar.. M.S.Ç

  30. Adsız says:

    düşünceler zorluyor beynimi. sanki kaçacak yer arar gibi.
    suskun kendi derdiyle konuşan yalnız adam gibi.. M.S.Ç

  31. Adsız says:

    zıt iki düşünce gibidir ölüm ve yaşamak,, aslında ikiside aynı anneden doğma,,,
    aynı sokakta yaşama, hatta yanyana gezmek gibidir,
    bir babanıın çocuklarının ellerinden tutması gibi işte o kadar birbirlerine yakındırlar... M.S.Ç Yedi Güzel Adamı izlerken ilhamla doluyor yüreğim kelimeler haykırmak için bir yol arıyor adeta

  32. Adsız says:

    İnsanın halinden kim anlar
    Anlayanlar yalandan anlar
    Açıl yüreğim dalga dalga
    Gözümden akan dalgalarla
    Bicareyim yalan dünyada

  33. Adsız says:

    Bu Günler Hava Korkutucu Bir Duman
    Geçmeden Bir Düşünün Aman!
    Can Kıymetlidir, Tabi Ki Tek Müslüman Sayılır Ya Bizim Türk
    Diğer Müslümanlar Ölürken Nerde Bu Türk

    Anne Ve Bacılarımız Bağırıyorlar Nerde Kardeşlerimiz
    Tek Söylediğimiz Küfür Bunlada Kurtardık Ya Kendimizden Eminiz
    Rahat Varken Ne Filistini, Irakı, Süriyesi, Mısırı
    Birde Çıkarmayın Başımıza Bunları
    Derlerken Duyar Gibiyim Ey Türk
    Nerde Unuttun Bin Yıllık Geçmişini
    Bütün Bir İnsanlık Yanıyor Dumanlar Gökte Şehit Kokuları Burnumuzda
    Söndürecek Suyun Mu Yok Yoksa Gücün Mü
    Hiç Değilse İbrahime Su Götüren Karınca Kadar Da Mı Yok Yürek
    AHMED MUSTAFA

  34. Unknown says:

    Sustum
    Sustum
    Kelimeler boğazima dugumlendi
    Sustum
    Birgun ansizin cikip gelişine sustum
    Kollarini acip bana sımsıkı sarılısa sustum sana susamis bu yürek sana sevdalı sustu
    Sustu dilim daglandi yüreğim.

    Ahmet Azboy

  35. Adsız says:

    Ey Sevgili !
    Sen bilirsin ben nasıl yaşarım..
    Göndermesen de bir selâm bir haber
    unutulmadığımı ümit eder yaşarım..
    Bildirmesen de sevdiğini sevilmeyi umar
    yaşarım..
    Almasan da beni yanına ben seni
    Gönlümde taşır hep öyle yaşarım...
    Hazret-i Mevlâna

  36. Bir Genç says:

    ''Bir cahilin yok olması bir saç telinin kopmasıdır, ama bir bilgenin ölmesi kel kalmaktır.''

  37. F.Z.A. says:

    ÖMÜR EVİ

    Hatıralarım ilmek ilmek işlenmiş dimağıma,
    Halı gibi dokunmuş ömrüm bu evde,
    Duvarlar hayat buldukça fısıldıyor,
    Usulca kulağıma anılarımı mırıldıyor
    Çocukluğum, gençliğim, yaşlılığım,
    Hepsi farklı bir köşeye oturmuş
    Geçmişi süzüyorlar
    Zaman tahtasına çentik oyuyorlar,
    Her bir adımda başka bir fotoğraf
    Şu kırık sap ayna
    Siluetler canlanıyor usumda belirgin olmayan
    Elmas kesim avize
    Karanlığımı huzme huzme aydınlattı,
    Kışımı, baharımı, yazımı
    Zamanda kayıyorum,
    Kendimi kaybediyorum,
    Anıların taştığı şu odalarda.
    Bir o odada, bir bu koltukta,
    Bilemiyorum
    Nerede, ne yapıyorum
    Seçemiyorum
    Gözümü kapayınca sanki her şey yeniden canlanıyor,
    Hepsi düşümde yeniden raks,
    Özlüyorum
    Hüzünlerimi, dertlerimi dahi özlüyorum
    Kaybettiğim geçmişime geri dönmek istiyorum.

    F.Z.A.

  38. Adsız says:

    ZULME KİRPİK EĞMEK

    Gökten yağan bombalar,
    Benzeridir gözden süzülen yaşlar,
    Farkı şu ki;
    Biri can yakar, diğeri yürek dağlar,
    Bağı ise, biri diğeri yüzünden akar...

  39. Bir Genç says:

    Aşk Omuzlarımda Bir Yük İken...

    Savrulur aklım.
    Ayrılık acısını gizlemeye çalışan beyaz mendilin ucunda.
    Tek tabanca dolaşırken ayrılık diyarlarında,
    Tüm namlular bana dönüktü , ağır ağır başımı kaldırdığımda.

    Öyle bir andır ki,
    Uçurumdan düşerken tutunduğum taş sırt çevirir bana.
    Başımın içi harp mekanı.
    Yenileceğini bile bile cenk eder kalbim.
    Mehtap , savaşın şiddetini göstermek için kafidir.
    Cihan emir almış : '' Şu divaneyi yok edin! '' diye.

    Tek kurtuluş , aşk diye giyindiğim ateşten gömleği çıkarmak...

Yorum Yap:

7 Güzel Adam fan sitemizin içeriklerinin kopyalanması kesinlikle yasaktır. Bu sitede yayınlanan videoların hakkı bize ait değildir. Çeşitli paylaşım sitelerinden derlenip sitemize yerleştirilmiştir. Hak sahiplerinin itiraz etmesi durumunda videolar yayından kaldırılacaktır iletişim: Diziblog@hotmail.com
Blogger tarafından desteklenmektedir.
7 Güzel Adam - 7 Güzel Adam Dizisi - 7 Güzel Adam İzle - 7 Güzel Adam Son Bölüm İzle -